lördag 1 augusti 2009

you name IT!

brååå linnea!! du skrev det så bra, hur härligt det kommer bli på hannas land.
och
hur härligt det kommer bli på way out west, för jag har köpt biljetten nu!! hör och häpna gott folk! där satte du som sagt också ord på hur nize det kommer bli !
+,ÄYUOsåhär nize liksom. spelkonsolen är symbol för framtida lan. chilin är för att det kommer bli fett hett lix, bre. xD

ahhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damp på biljettförsäljning. okej det ligger till såhär; jag har köpt biljetten men inte fått någon bekräftelse. jaja, det fixar sej, jag är med iallafall.

nu måste jag diska en bautadisk !!! den är helt gigantisk. but a man gotta do what a man gotta do bre.

sedan måste jag flika in att mitt bearshare SUGER. det går inte att ladda ner musik på min mobil. eller så är det min mobil som suger. antagligen är det så.

when i cannot sing my heart, i can only speak my mind - nu sticker jag

pusssipussypuss från anni .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar