fredag 28 augusti 2009

Bloggbråk !

Hallå igen.

Idag är det fredag och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på NRJ.
Rapapapapapapapapapapapa är just nu och jag är så trött på den !
När man inte har något att göra på dagarna (förutom att blogga och göra dom roliga små läxorna) så är man ju oftast inne på datan. Erkänn !
Och jag har gått runt lite och kollat på andras bloggar och har precis hittat ett sjukt kul bloggbråk ! Det är mellan katrin zytomierska och Kissies blogg.
Jag har ingen aning om hur allt började men det är otroligt underhållade att se hur två vuxna människor kan tjafsa som två tonåringar. En kul sak att följa om man inte har något annat för sig !

I eftermiddag kommer Sara förbi mig och ser till att jag kommer ut på en promenad så att jag inte blir alltför tjock. Jag får nämligen inte träna för ens denna sjukdom har gått över...
Ska bli jättekul och är glad över att hon frivilligt vill ta hand om mig :))

Ha det fint i helgen ! Vi kanske ses ? :))

// Jållan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar