söndag 16 augusti 2009

release the beast

Nu ligger jag i min säng, kom precis hem från Wow! Idag var det nästan bättre konstigt nog. Det var liksom skönare stämning och mer dans! Hihi. Rescencioner eller vad säger ni?! Jaaaaa!!!

Jenny Wilson: möööhhh inte alls min typ av musik, säkert bra om man tycker om tråkig men som sagt bra och smart musiik. Enligt mig får hon 3 av 7 underverk. Fast jag är orättvis!

Vampire Weekend: underrbarrt! Jättebra! Sjukt bra live, allt var bara rätt! Speciellt sångaren hade en väldig massa utstrålning. Plus att resten av bandet hade mycket energi. Hihi. 6 av 7 underverk.

Dead Prez: typ hipetihoperband från NY! Politiska sånger typ. Det svängde rejält, fast lite tjatigt efter ett tag. 3+ av 7 underverk.

Basement Jaxx: aaah! Lätt bäst! Herregud! Extrem partymusik, liksom sambatechno! Låter bajs, men oh så bra. Ja jävlar. Bäst på hela Wow kanske? Njaa. Röyksopp och Anthony leder fortfarande! 7 av 7 underverk.

Teddybears: först gick vi lite på Lily Allen, men vi drog till Teddybears istället. Hahah det var helt sjukt! Man blev helt nermejad! Fick stora 25åringar över sig hela tiden, jag kämpade för livet! Så därför uppfattade man inte så mycket av musiken, men dom var bra! Jag såg själva scenen ca 2 gånger bara, annars bara armar, ryggar och nackar. Sssyynd. Jättemycket drag och det var ju roligt! 5 av 7 underverk.


Gonatt lovers / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar