torsdag 20 augusti 2009

powerwalk

Ojoj! Jag såg precis att det är en person som följer vår blogg flickor! Mahhgaahd!

Idag var det skola. Jag vill inte ens prata om det. Allt jag kan säga är att det var oerhört tungt. Tanken att det är ett år kvar får mig att avlida lite smått. Men men, jag ska ta mig igenom det! Jag har ju trots allt mina sju underverk + frihetsgudinnan i min klass, och dom är ju bäst och kommer att förgylla mina dagar! Tacka någon för att jag har dom.
Idag hände det ingenting i skolan, vi diskuterade vad vi ska göra imorgon på klassens dag. Alla pojkar var väldans bestämda på att vi antingen skulle spela fotboll eller brännboll. Die. Säger inte det allt?

Sedan var det stan som gällde, jag hade inga pengar (surprise) men Hannus shoppade vilt! Jag har kommit på varför jag sällan har pengar. När jag väl får min månadspeng lägger jag allt på mat! Typ goda luncher på stan och sånt. Men jag såg världens finaste jacka på Topshop! Jag måste ha den. Den var mörkblå, ganska tunn och liksom klockad, lite som en klänning. Herregud. Jag ska ha den.

Nu ska jag, Hannus och Annibebi ut och powerwalka 8 km! Hahaha. Det ska bli jättegött faktiskt. Imorgon ska vi grilla. Det ska bli mysigt!

Tjohej / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar