måndag 3 augusti 2009

Nu är det klippt! (obs varning för ordvits)

Förlåt förlåt förlåt att jag inte har skrivit, men jag har inte haft något att skriva om! Verkligen ingenting. Mitt liv är ack så sorgligt innehållslöst.
Idag har jag klippt mig!! Lugg! Klippte mig på Kolla kolla, på andra långgatan 18 - Fem av fem toasters! Finns inte mycket mer att säga om det liksom.
Är nöjdnöjd! Fast det känns konstigt.

Grattis Emilie Louise Bengtsson på 16års dagen förresten !!

Igår gick jag Gasten på liseberg för första gången. Det är stört om något! Jag skrattade mig igenom hela. Inte för att det var kul, men mer hela grejen. "Spöken" som springer runt i ett "läskigt" hus och skrämmer en. Dessutom betalar man dyra pengar för det!? Fast det gjorde inte jag, AnnIda och Linnea för jag hade gratisbiljetter!

Nu ska jag gå och spegla mig lite till. Bara för att vara riktigt säker på hur jag och min frisyr ser ut tillsammans.

PUSS / Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar