fredag 21 augusti 2009

Hej flickor och alla människor i hela den enorma världen!
Jag har inte skrivit på sjukt länge, det vet jag mycket väl. Men mitt liv är ju helt kasst just nu, jag kan inte komma på en ända grej att skriva om! Det rullar väldigt långsamt nu måste jag säga... Och det hjälper inte precis med att titta ut i den grå himmelen. Ohnej.
När vi kom till skolan tänkte jag; jo det ska bli kul att se alla ! Om nån har förändrats över sommaren och så. Men ack, första timmen med klassen bråkade vi om killarnas jävla fotbollsspelande. Jag dör. Långsamt.

Så. Nu ska jag gå ut! Jag ska gå ner till Härlanda Tjärn med ett leende på läpparna och korv i handen. Jag ska vara lyckligare än någonsin, så kommer det nog bli bättre säger vi! Och när kvällen är slut har jag glömt dig.

Många väldigt vänliga hjärtan Hanna även kallad Hasse/Hajen

2 kommentarer: