fredag 21 augusti 2009

hej alla monsterdiggare!

igår hade jag min värsta otursdag jag någonsin haft.

nr 1. skolan började - helt okå men nej.
nr 2. jag försov mig - vaknade prick 9.30, vi började kl 10. ehe.
när jag väl hade gjort mig iordning på typ 7 minuter sprang jag iväg till det ställe där jag brukar ha min cykel
nr 3. min cykel var borta . (efterlyses!! svart damcykel av märke Apollo. den finns ingenstans!)
nr 4. förkyldning på ingång - inte kul. inte kul.
nr 5. min tå är förlamad och jag vet inte varför. jag har ingen känsel i den! (jävla tåhelvete.)
nr 6. jag var tvungen att passa mina grannbarn och dom tar förgivet att jag ska passa dem varje torsdag. det ska jag inte, ska jag säga er. det var skittråkigt och ett av barnen slängde ett leksaksstetoskop i mitt ansikte.

döda mig eller något. fast idag det en ganska bra dag faktiskt.

tack och hej levarpastej / Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar