måndag 10 augusti 2009

JIIHAAH

hääj
ohyes nu har min pappa köpt en wayoutwest biljett till mig, woooooooh I'm a happy happy girl with a happy happy smile.
För övrigt så är jag hemma nu och passar min sis, det är ganska oroväckande att hon inte vågar vara ensam hemma när hon e tolv år men visst ja jag är så underbar så jag ställer upp och passar na'.
Imorgon så ere kulturkalaset ! fast jag har inte riktigt koll på vilka band som spelar menmen.
Nu ska jag spela sims3 det rockar din mamma.

ps. btw tror jag inte att det beror på att det inte är någon som tycker om oss som vi inte får några kommentarer utan att det är jätte jobbigt att kommentera här på blogspot jag fattade ingenting när jag försökte !! japp den förklaringen fick iallfall mig att må lite bättre pch se lite ljusare på livet.ds.

poss

/MOOOAH

2 kommentarer: