måndag 10 augusti 2009

åhhja

Wahahaa! Moa, om det tröstar dig så förstår jag heller inte kommentaren. Den var förvirrande. Den var nog inte menad till oss egentligen. Fucckk.
Mosegose är glad över att vara hemma från Brattön, själv vill jag tillbaka! Bada vid Ankhead, dansa på dansbanan, lalala... bada nakna i marelden på natten! Jag blir alltid nostalgisk när jag är hemma därifrån. Suck. Det händer alltid något spännande där.
Just nu äter jag frulle dårå, det är gott. Jag dricker te och har precis ätit upp två rostade mackor, KNEIPP!

Jaa, och kl. 12.02 idag går tåget mot Skövde och till min farfar. Partteey! Jag kommer hem imorgon igen, och då är det kulturkalaset som gäller! Wiihooo! Och sedan är det WAY OUT WEST! Herregud! Livet leker ju.

Nu kommer jag inte på något mer faktiiskt, antagligen skriver jag lite i Skövvddee också. Hohoho.
Hejdo / Liinneea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar