onsdag 19 augusti 2009

choklad är gott

Jag sitter här och äter Marabou Daim 200 gram. Jag är fein och tjock, men jag tröstäter lite över det tragiska ödet som väntar. Skolan börjar imorgon. Jag vill inte JAG VILL INTEEE! Det är så ooovääärrrt! Den här sommaren försvann snabbt, jag hann inte ens uppskatta den. Jävla skit.

Som Annep sa, kom vi nyss hem från Hannis land! Det var stört kul, de sju underverken + frihetsgudinnan (Sara fosho) var där. Vi lyssnar alltid på typ endast två låtar under hela vistelsen, och den här gången blev det
Sexy - French Affair
Happy up here - Röyksopp
och självklart lyssnar jag på dom just nu! Hahahha. Idag gick vi förresten 2-3 km från Hannas lilla stuga till hållplatsen med typ tre tunga väskor var. Men vi var kämpar och klarade det fantastiskt bra. Vad annars? Hohoho.

Sommaren har varit bra. Inte jättebra, men bra! Helt okej liksom. Nästa år när jag sitter här vid denna tidpunkt ska jag börja på gymnasiet. Jag blir nervös när jag tänker på det.

Hejdooo and happy up here / Linnneeaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar