söndag 2 augusti 2009

ben and jerry's + carl einar häckner = jeehh !

Som sagt! Det blir ingen sextiotalsaffär med syster idag, vi kom på att det var söndag och det kanske inte är öppet så länge då. Istället ska jag på Liseberg med Mitz och Assar! Vi ska till Ben and Jerry's glasscafé som finns där. Aaahhhh! Fytusan vad gott. Vi ska nog åka några saker också, för Millas bror jobbar ju där och får fribiljetter och sånt feint. Sedan ska vi kolla på Carl Einar Häckners finalshow typ, haha. Det ska också bli kul. Summer in the city till 100% liksom!

Mamma väckte mig stört tidigt igen, och idag var jag ännu tröttare p g a sömnbrist i natt. Jag somnade inte förrän vid fyra, det sög. Sedan efter frukosten gick jag och la mig igen och sov tills jag fick ett sms av milla vid kvart över tolv ungefär. Hemskt sätt att vakna på, uhh.
Jag drömde helt superstörda grejer i natt! Först att vi åkte till en hemsökt ö, och sedan fick vi en förbannelse över oss. Det hela slutade med att jag bönade och bad om att jag inte skulle bli torterad till döds, utan bara skjuten. Jag fick min vilja igenom och sköts ihjäl i ryggen. Det var väldigt brutalt. Det var bara en av sakerna jag drömde.

Skolan börjar om 18 dagar. Jag blir helt seriöst ledsen när jag tänker på det. Fyfan. Jag vill verkligen verkligen inte. Skolan är så förutsägbar, det händer ALDRIG något kul. I så fall: JAAA, det är brandövning idag, hihihih gud vad roligt! Det säger allt.
Fast innan det händer det roliga grejer vill jag lova, bara 13 dagar kvar till Way Out West!

Hejdoooo / Linnnneeaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar