fredag 21 augusti 2009

åh jag lovar gissa vad jag hittade längst vattnet

tjing
Idag vare skola och vi var i renströmskaparken, åhyeh, och lekte sammanarbetslekar tills det började regna då vandrade vi tillbaka till skolan och åt vår lilla matsäck det var chill. Sen var jag på stan med flickorna lasse köpte som sagt sin jacka, den var riktigt snygg kan även jag intyga. Vi köpte även skolkalendrar jag köpte en svart å tråkig men den var ganska så liten å check. Igår var jag å pelle ute och sprang, ohh det känns så bra efteråt man känner typ att man är bäst i världen det är en ganska go känsla. Nu sitter jag och lyssnar på bjurö klubb av laleh, ahhh jag bara älskar den låten jag lyssnar på den typ om och om igen! Och så tittade jag nyss på new moon trailern och grät lite, hah lol jag är en tönt. Men jag tror faktiskt att den är bättre än twilight hoppas verkligen de, annars suger dom som gör filmen riktigt mycket.

hejrå bitches

/ mose

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar