tisdag 25 augusti 2009

i wanna thank you for nothing

Kleerup och Röyksopp = meningen med livet.

Imorgon kommer det vara sjukt chill i skolan! Ssåå underbart. Först ska vi på opera (oh!) och sedan ska vi till ett planetställe typ, ja, en massa planeter ska vi kolla på tydligen. Kan bli kul, kan bli kul.
Idag på idrotten insåg jag och Milla att vi kommer bli grillade levande detta sista år på Kålltorpsskolan. För nu är det seriöst och satsning som gäller. Hahhaa. Syyynndd. Lolzor.

Idag skulle vi börja med ett hälsaarbete på hälsan. Jag ville välja att arbeta om sex- och samlevnad, men sedan när jag insåg att man var tvungen att redovisa avstod jag. Jag är en sån pussy ibland! Men jag skulle inte klara av pressen att stå framför hela min klass och prata om sex och kön och sånt. Nej. Där går gränsen. Jag skulle inte klara av det, jag skulle skratta och fjompa mig. Så jag valde alkohol, tobak och narkotika istället. Det blir säkert souupeerbråå.

Kul inlägg oså. Förlåt. Men vad ska man skriva om då?! Jo just det, imorgon ska jag ut och springa. Jag ska bli den idrottshjälte jag en gång var då jag var ute varannan dag och sprang! Ja herremingud. Då var man ung och hade ork.

Jag saknar Jållan så det inte är sant och älskar henne förbaskat mycket.

Ivriga kramar från Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar