söndag 23 augusti 2009

förvirrad

åhå i stugorna !

ingen inspiration idag heller, men toppen dag igår ! (Y)
vakna upp i hajs källare med misse på ena sidan å mos på den andra, lasse smsade till haj å anni som sov där uppe å efter en stund låg vi allihopa uppradade som små sillar i sängen och bara myste, hajs syster kom in och frågade lite försiktigt " vad gör ni.. ? " haha det var gött.
sen blev det Rent och gårdagens godis (L)
sen chillade vi gärnet ett tag å sen gick vi hem.
mos å jag sprang en liten runda å våra kära vänner powerwalkade !
sen när jag kom hem så somnade jag i min systers säng och när hon sedan väckte mig var jag helt förvirrad. så nu sitter jag här, en tjej på femton jordsnurr förvirrad å trött å vet inte vad hon ska ta sig till, lite hungrig är jag nog också när jag tänker efter.

nu ska jag chatta med lasse å bli lite glad !

over and out

/ ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar