onsdag 26 augusti 2009

GYMNASIE ?!?!?! CHOKLAD ?!?!?!

jag skrev detta inlägg igår, men eftersom min fars oerfarna fixande med propparna i källarn orsakade strömavbrott på tredje och fjärde våningen, minus badrum, kunde jag inte publicera det. så ursäkta eventuellt efterbliven och lång text.

jag har panik. det är så att det är första gymnasieval om typ en månad. det suger verkligen, jag har panik. som sagt. dessutom fick jag lite choklad av min mor idag, då blev jag glad eftersom jag just tränat och inte behövde ha dåligt samvete. sedan blev jag ledsen eftersom det förstörde träningen :( men eyyyy, vilka skolor är bra??? jag funderar på;

Polhem - industriell design
Någon bra skola - samhäll estet
Lysekils Marinbiologiska (OBS !!! man lever borta ifrån allt, studenthem jao)

ok, jag är jobbig och sjåpig (eh hur stavar man det?!), men jag har panik.

sedan, precis som lasseliten, saknar jag juli jättemycket och skulle jag varit kristen skulle jag bett för henne, men det klarar mina kära vänner utmärkt (hehe). men jag ska smygbe till min egen gud. är hare-krishna en gud förresten? eller bara ett mantra? men jållan!! jag hoppas du läser det här och att du inte fastna med fingrarna mellan tangenterna så att du får ett blåmärke !!!

nu kan jag inte skriva mer, efter som denna text antagligen skulle ta upp hela bloggers minne och radera allt annat.
puss och puss / Ali Gyllenspetz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar