söndag 30 augusti 2009

i wanna put you in my closet

Jag har lovat Misse att inte uppdatera lika ofta. Och jag lovar, när hon är arg så säger man inte emot. Då vet man aldrig vad som kan hända. Den lilla kraken ser så oskyldig ut, men därinne vilar som sagt ett odjur. Och när man irriterar den så bör man illa kvickt försvinna ur dess åsyn.

Jag och Hassehaj var alldeles nyss ute och powerwalkade, det fick bli 5:an idag. Mehe. Det var asgött! Jag älskar det. Och snart måste jag göra min franskaläxa. Glosor och verb typ. Rålii.

Som sagt myskväll hos Pelle igår! Stört mysigt. Fast anden var ju som sagt på dåligt humör. Jag trodde 100% på honom, jag är ju inte konfirmerad. Och det känns lite som en satanistisk lek. Men eftersom 6 av 8 var konfirmerade så gick det inte. Det måste varit så. Rrrääh!

Nej, nu måste jag göra franskaläxan.
Pussy babes / Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar