tisdag 25 augusti 2009

he comido helado todos los dias

Tjooo
Måste säga att pelle e gryym som fixat reklam å videoklipp, hahah jag skrattade grovt åt csdampet, hahahhah så fruktansvärt kul!!!!!!!!! det är min humor i ett nötskal.
Idag vare en ganska goo dag jag har kommit på att våran klass är ganska så cp, men jag gillar't.
Svenskan var kulkul, gunillsen hade allt tänkt till och var lite finurlig för en gångs skull.
Efter skolan köpte jag kaffe ahh jag är ganska så stolt över mig själv över att jag lärt mig dricka kaffe hanna har också de fast hon är lite mer opro, linnea köpte chokladmjölk, she's still a little child. oooh jag la i tictac i kaffet det var stört gott, jag undrar varför ingen har marknadsfört ide'n om att ha kaffe med tictacs-smak det ska bli mitt mål när jag blir stor. Japp jag har blivit tictacs beroende precis som hajj, den jeveln smitta mig, inte bra.
Alldelses nyss kollade jag på extremhomemakeover och grät lite det var jätte sorligt. När milla läser detta kommer hon sucka och tänka ahhhh jag hatar det programmet. Jag vet det.

tjingeling badring

/mos

1 kommentar:

  1. det programet är verkligen sjukt dåligt, snubben skriker för mycket asså.

    SvaraRadera