torsdag 27 augusti 2009

ridin' in the cadillac beatin' like some beat it up

Yeeah, här sitter jag och är stenhård och lyssnar på diverse gangstermusik. Outkast nu dårå, Morris Brown. Den låten är ju stört go. Lyssna på den. Nu bytte jag till en annan låt, Timbaland ft. Missy Elliott ft. Justin Timberlake. Jag har blivit en sån gangster.

Oj! Nu ringde Jållan.

Nu lade jag på. Hon hälsar, sötflarnet mitt.

Så vad har hänt idag? Ehhh. Ingenting. Längsta dagen på läänge. Imorgon ska jag hämta mina älskade klackskor hos skomakaren på lunchrasten tror jag, som jag lämnade in på omklackning idag. Iihh, jag har inte kunnat använda dom på jättelänge för klackarna har varit nedslitna. KUL ATT VETA VA?!?!?! EEEHHH.

Jag tycker förresten att vi ska börja med lite videoinlägg ibland. Det kommer göra vår fantastiska blogg ännu mer fantastisk och levande! Yeh.

Hejdå ! Er vän Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar