fredag 14 augusti 2009

det ligger en hnud begraven

Nejnejnej, för ikväll var bob hund livs levande på Götaplatsen! Fan vad bra det var, hoho. Helt sjukt. I klass med Detektivbyrån ju.

Förresten blev det konstigt med mitt förra inlägg, det skulle komma innan Jåhlis. Nånting gick snett på vägen, jaja.

Ingen aning vad jag ska ha på mig imorgon på Wow. Jag kommer se ut som ett kött, men jag orrkkaarr inte. Dessutom hoppas jag på att JC ska ge ut gratiströjor som man kan få en tryckt text på, haha! Det gjorde dom förra året. Jag har kommit på några saker jag vill att det ska stå:

1. Män är djur (hahaha jag tycker att det är så råållii, feminist javisst)
2. Lasse, 53, söker mysig pojke att gosa med sena kvällar framför brasan (myspojken himself är jag dårå)
3. Alla barnen lekte vilt förutom Fritz, han låg på en brits (hahahah jag är så rolig, jag har kommit på den helt själv!!)

Beslutsångest. Underverken röstar på det första alternativet, men jag får se!

Gonatt sötnosar / Lasse 53 (Linnea åhjja)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar