torsdag 13 augusti 2009

work it out grrrl

Yoyoyyo motherfuckerrss! Här sitter jag och väntar på att Jåhlan ska komma och hälsa på i mitt slott. Jag blev förvånad, för hon var hemma! Hon är ju ute och seglar, tänkte jag. Men nej, hon ska ut ikväll igen. Trevlig nyhet. Att hon är hemma alltså, inte att hon försvinner sen igen.
Väderlektsrapport: way out west dag 1: sol! feint väder.
way out west dag 2: regn.

Jag vaknade av ett sms idag igen. Jag hatar att vakna så! För det är extremt jobbigt att svara när man är alldeles nyvaken och halvt förvirrad. Jag läser alltid fel och fattar ingenting. Vilka problem jag har.

Jag sov verkligen hur gott som helst idag. Jag kommer inte ihåg någon av mina drömmar (ih!) och jag hade inte bråttom att gå upp ur sängen. Min syster kom hem när jag åt frukost, hon har klippt lugg! Stört fint. Yyeehh.

Fan vilket onödigt inlägg. Ffelåt. Jag funderar på om vi har några läsare. Några måste vi väl ändå ha? Hoppas. Hohoho

Hejdåå, nu ska jag byta om från min feinfeina pyjamas till något annat.

/ Linnea

2 kommentarer:

  1. Hej Linnéa, väldig tråkigt att ni slutar i fotbollen :( jag visste detta i förväg så det kom inte som en jätte chock men det var som någon slog en i hjärtat det är jätte tråkigt att ni slutar och jag vill verkligen inte att vi tappar kontakten puss på dig (L) // Rebecka

    SvaraRadera
  2. lägg ner den mörkblå texten dude, den syns inte mot bakgrunden ju. lolzor. hahahaha. hahahha.

    SvaraRadera