onsdag 19 augusti 2009

BRÅTTOM

Okej nu hinner jag inte skriva så mycket, för min syster är jobbig och jättejobbig men i alla fall; Way out west var grymt, särskilt Antony & the johnsons och Röyksopp! Och Basement Jaxx!
Allt var jättekul och det var massa snygga människor överallt.
Och sen när man kom hem och var trött på lördag mitt i natten (söndagen egentligen, eftersom att klockan var sent men jag säger lördag för att inte förvirra) så kom man på att, nämen! Jag ska ju till Hannas land om några timmar! Packa är sså inte kul. Särskilt inte klockan två på natten.

Hannas land var grymt och jättejättekul! Och om lite mer än 12 timmar börjar skolan och det ska bli helt okej faktiskt. Jag har verkligen inte längtat, men det ska bli litelite kul. En gnutta.

puss / Milla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar