fredag 21 augusti 2009

bar mitzva

babak !

det var längesen jag skrev mycket nu !
ao nu har skolan börjat igen och det är väl blandade känslor, jag kan ju inte säga att jag är lika deprimerad som min käre vän lasse men lite segt är det faktiskt..
sammarbetsövningar i regn idag och på måndag börjar det på riktigt :O
aja var ju in the city idag också å lasse köpte ju sin jacka, åh hon är vacker i den! å jag köpte jättetuffa trosor :D:D:D:D:D + en käck liten kalender, som kan återvinnas
ikväll ska vi grilla, får hoppas att vädret är bråå! men det ska iallafall bli muy kul :D

ehm jag skulle hemskt gärna vilja ladda upp bilder från hannuts land men jag har ingen plats i min dator !!!!!!!! @x!:O%&x/(X!!@ gah
men det kommer nog såsmåningom.

åhhhhhhhhhhhhh fan, aså jag har försökt att ladda upp bilder på facebook i evigheter nu å precis när den var färdig så tryckte jag på någonting så det började om !!! åhhhh


iallafall hannuts land, gud va kul det var (L) ih vi var ju ganska bad åså, gick å la oss kl 8 på morgonen lixx ehhe. å när vi skulle åka hem var det lite läskigt men det fixade vi, underverk som vi är!
imorgon ska vi ha ännu en färgardag:D dom är trevliga, vart ska vi vara föresten ?

aja nu ska jag fixa lite till med dom förbannade bilderna.

ni vet vart ni har mig
/ pelle med p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar