måndag 24 augusti 2009

it's so tricky tricky, this little one too

Wohh! Pelle chattade med mig som sagt igår, henne blir man alltid på så bra humör av! <3
Nu är klockan fem över åtta och jag ska till skolan alldeles strax. En timmas matte dårå. Kul. Kuuuul. Idag ska jag för första gången ha min underbara jacka förresten! Inte helt fel mina vänner.

Nu kommer man i skolan få berätta vad man har gjort under sommaren, på alla lektioner på olika språk. Minst en redovisning av ett sommarminne, jag lovar! Jaja, det är ju ändå rather kul. Kanske.

Jag kom att tänka på att jag älskar min säng. Jag saknar den helt seriöst jättemycket när jag inte är i den. Den är bäst. Den är mitt allt. Hehehhe. Nu måste jag göra mig redo för avfärd. Idag har vi förresten hemkunskap. Jag har ingenting att säga om den saken. Fast jag såg på schemat att den lektionen numera bara är en timma långa! Lycka.

/ Linnneaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar