torsdag 6 augusti 2009

nu är det mörkt

Lite sådär halvkul att det blir mörkt vid typ nio nuförtiden. Det blev ingen sommar i år heller, efter våren kom hösten direkt. Kul. Kul. Fast imorgon ska det ju i och för sig bli varmt, men va? Ursäkta? En dag av 176547590585654 dagar? Jahaa, okej. Ja, men då är det panik som gäller och inte slösa bort en enda minut utan hoppsan, spring ut i solen DIREKT! Du måste TA VARA PÅ SOLSKENET! Detta kan vara DEN SISTA SOMMARDAGEN!!! Die motherfucker. Diiiiieeeee!!!

Klagarn. Jag vet. Jag suger. Var tacksam, Lasse. Okejdå. Kanske. Suck.

Spännande dag (nej). Jag vaknade sent, halv tolv är sent för mig efter mammas tidiga väckisar från innan. Det var dock ganska skönt att ha sovit bort halva dagen, jag hade ändå inga planer. Jag gjorde typ världens pretantiösaste baguette till frukost/lunch! Totally olikt mig. Men det var gott och jag åt ivrigt upp den! Sedan hade jag lovat mam och pap att plocka upp och slänga nedfallna, ruttnande äpplen på gräsmattan. Det tog lååång tid, jag var pissed off och tyckte att mitt liv var jobbigt. Headsetet åkte hela tiden ur mobilen och det slutade med att jag vrålade av vrede rakt ut. Jag suger igen, och den här gången ännu mer.
Sedan åt vi god god god mat, kikärtsgryta med bulgur typ. Låter snåpp, jag vet, men det är stört gott.
Efter det kunde jag inte hålla mig längre, mina armar och ben sprattlade av någonting, så jag bestämde mig för att kvällsdoppa med Millepille. Hon sa ja (vad annars? hehe) och det var ooohhnddeerbarrrtt. Alldeles ljummet i vattnet och så feint så feint. Hon är bäst förresten. På alla sätt och vis.
Min hårbotten är fortfarande knallröd förresten, det är ganska råli. Nu trillar mina ögonlock ner över ögonen snart, måste sooovvaa tror jag. Hoppas att jag drömmer något som får mig att vara glad på morgonen, och inte som den som jag drömde denna natt. Den sög. Jag tänker inte ens nämna den.

Kyss och smek lackdräktslek och gonatti / Liinneeeaa Laasssseee Lattzzyy Lars Steekeeen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar