lördag 1 augusti 2009

felåt då

Förut skrev jag alltid här ju, men nu då? Nejnej, ingenting. Felåt, men tråkiga saker har hänt på sistone i mitt liv, och då har jag lagt min energi för att tänka på det istället för att skriva här. Livet har sorgliga stunder som gör ont, men man får ta tag i sig själv igen och leva vidare. Allting har ett sluuuut. Det suuuuger, men det är saaaaaant. Det där är lättare sagt än gjort dock, men vafan. AAAAAH jag lever liksom och det är huvudsakeeen!!!


Rrräährrääähh! Snart är det W A Y O U T W E S T och jag är nedrans pepp! Fffyffaann vad kul det ska bli! Fast det kommer ju antagligen regna hela tiden, så jag måste nog allt köpa ett par feina stövlar. Kanske såna där Hunter? Hahahahahahahahahahahah noo waaaay in heeelll !!!

Sen är det ju Hannas land som gäller, iiihh. Fantastiskt underbart ju. Jag kommer ihåg förra sommaren, det var det bästa på hela sommaren. Några dagar med mina bästa vänner, bara vi i ett hus vid havet, åka ut med Hannas lilla eka till en ö, grilla och titta på solnedgången. Livet har underbara stunder som man verkligen måste se till att ta vara på! Hahaha, det där lät töntigt, men jag är lite töntig. Ehehe.

Pussypussy my lovveerrssss / Linneeaaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar