söndag 2 augusti 2009

back on track

Hell yeeaahh, I'm back on track you naughty creatures! Världens bästa nylärda fågelunge med underbara rutinerade fågelvänner som har lärt mig att flyga, det är jag det. Hihihih!

Jag har tänkt på att jag alltid skriver: "Idag har jag..." , och det kanske inte alltid är så spännande. Men det tycker jag, meheh, så ta det och bit ihop snåppar små.
Idag har jag alltså vaknat på morgonen, alltför tidigt. Jag blev väckt av en söt mamma som gjort frukost. Dock inte lika söt när jag märkte att klockan bara var tjugo i tio och mina ögon sved av trötthet.

Sedan träffade jag Mitz och vi åkte ner till stan och träffade August, trevlig man det där. Det var jätteparty, vi vandrade runt och jag och Missan köpte en enooorrrrmm bulle på ett kafé i Haga. När han i kassan sa hur mycket det kostade gav Milla fram en hundring (superbullen kostade 35kr) och jag typ upprepade 35 kr litegrann sådär för mig själv, jag vet inte varför. Då sa han i kassan 35 på tyska och såg lurig ut. Jag förstod inte varför, och det gör jag fortfarande inte.

Sedan gick vi upp till Skansen Kronan och kollade på Göteborrrgg. Det var mycket mysigt, fast jag blev lite arg när jag köpte en colaburk och insåg att den kostade 18 kr (?!). Men jag var en törstig man i nöd efter den extremt jobbiga vägen upp (tjåckis som jag är tyckte jag att det var stört jobbigt) så vad gör man inte?
Efter det åkte jag och Misse hem, och sedan träffade vi Anneep. Det var jätteråligt!

Och imorgon ska jag nog till stan med syster min, vi ska till en ny sextiotalsaffär och kolla lite tror jag. Superfun! Synd att jag är helt out of money.

Totalt ointressant inlägg, alldeles för långt och bara allmänt snåppigt.
Godnatt / Linnnneeaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar