måndag 10 augusti 2009

skövde ftw

Yyeah. Nu är jag i Skövde hos farfar. Det är faktiskt sköönt! Man blir matad hela tiden; bullar och godis och saft trillar ner i ens mage hela tiden. Mh mh mh.

Jag har inget att säga, men eftersom jag inte har något annat för mig så skriver jag ett litet meningslöst inlägg. Det är grått här. Det börjar nog regna vilken sekund som helst. Jag och syster var alldeles nyss på stan, jag var helt desperat och föll för sjukt fula grejer. Jag hade nämligen lite pengar vilket jag inte haft på cirka en månad, så då blev jag förblindad. Men jag köpte inget! Åhej. Tur det. Annars vet man aldrig vad jag hade köpt. Hohoh.

IDAG HAR JAG NAMNSDAG FÖRRESTEN! LARS!
Missestisse var så söt så och smsade mig och sa grattis på namnsdagen. Hon är fein hon.

Jag håller även med Moa angående att det är svårt att kommentera. Det är ju omöjligt typ! Inte konstigt att vi inte får några kommentarer. Hahah hoppas att det är därför.

Nu ska jag nog äta lite Marabou Amigo, herrremingud vad god den är! Tjåckiss. Tack.

pouusshej mina goingar / LARS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar