torsdag 13 augusti 2009

allt för dig fan

Kulturkalas i Göteborg = parteeyyy! Folk överallt, musik överallt. Råliii. Vi såg Detektivbyrån idag, verkligen ett av dom bästa banden live jag nånsin sett! Helt craazzü vad bra dom var. Jag blev helt såld förstår ni. Ja herrejesus. Sedan såg vi ett slags hårdrocksband, fast med cellos istället för "vanliga" instrument. Dom var också sjukt bra! Eller mer tuffa kanske. Jag som höll på med cello en gång i tiden. Jag kanske inte skulle ha slutat? Mööh. Och sedan Hammerfall! Yyyeaah! Fast vi orkade bara två låtar, sedan blev det tråkigt och fötterna avled. Vi gick och kollade på Markus Krunegård istället, faktiskt bättre än jag trodde. Stört bra texter ju! Jag måste googla innan jag somnar. Idag hade jag förresten på mig mina leopardjeans som är jättejättejättehöga i midjan. Jag älskar dom.
Imorgon ska vi hämta Way Out West-banden. Spännande.
Nejjj, nu ska jag läsa lite och sedan sova tror jag.

Gonatt babbbess / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar