torsdag 19 november 2009

where it started

Otroligt seg dag. Jag orkar inte november på något sätt. Vet ni att det har varit 3 soltimmar under hela november? TRE! Det är helt sjukt! Allt är grått, grått, grått och deprimerande och regnigt och allt är jobbigt. Jag är nervös för någonting som jag inte ens vet vad det är för något, vilket tar extremt mycket energi.

Men igår boxades jag, på RBK. Det är mitt ljus i livet ljust nu. Det var ganska awesome faktiskt.

Men imorgon är det fredag. Kanske händer det något spännande under helgen (.......). Ehh.

Just det. Jag var på Donner idag igen, öppet hus. Antagligen blir det det till slut, jag är för feg för att välja IHGR. Och Donner verkar ju jättebra, så det blir nog bra. Såhär ser mina val ut hittills:

1. Donner - samhäll/samhäll (jag är tråkig)
2. IHGR - social science (jag skulle vara ascool om jag vågade)
3. Schillerska - samhäll/kultur, eller samhäll/språk ELLER Ingrid Segerstedts - samhäll/journalistik-media.

Fast Misse tycker att jag är en pussy som inte vågar IHGR. Men jag ska kanske välja det som förstaval, bara för att se om jag kommer in.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan SOVA. Imorgon väntar engelska hördiagnos + so-förhör. Chill.

/ Elin Linnea Persson Ignell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar