söndag 29 november 2009

grillad ciabata med mozarella och tomat (L)

"nu tänder jag det första ljuset i advent"
så lät det i morse i mitt kära hem. så måste man nämligen säga när man tänder något av de fyra adventsljusen.. en fin tradition som min mamma håller hårt på !

Komensnala. Jag blev så glad när jag läste det! hahah jag tänkte på det idag xDxD det är jag å misse det, vi delar samma hjärna och tankar. det måste vara för att vi heter samma namn!
åh en liten fjällrävis har du köpt min tvillingsyster, du är stencool!

förövrigt så har det bakats lussebullar hos moi idag också :D:D:D:D har dock inte smakat på någon än men det ska jag väl hinna klämma in.
har varit i stan med min moder idag också och jag önskar innerligt att jag får den underbara blåa klänningen med djup rygg från top shop i julklapp (L) jag ÄLSKAR den

heheheh och ni kanske förstår vad jag å mamma åt på stan ? : )))))

om det är någon som hittar en klänning med dragkedja längs hela framsidan OCH med djup rygg så kan ni väl hojta till så är jag er evigt tacksam !!!!

Ha en fortsatt trevlig första advent så hörs vi snart igen!
/ hejdå ludentå fån kantarellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar