lördag 14 november 2009

Deppig glasögonorm


Hej här är jag igen.

Har varit sjuk, precis som alla andra, men tror dock inte att det har varit svinis eftersom jag inte har varit så förkyld.

Nu sitter jag ensam i mörkret och tittar på the hills (som för övrigt alltid piggar upp om man är nere, vilket jag är nu) och knaprar på annanas och dricker iskallt iste.
Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk så jag har i princip varit inomhus i en vecka nu och som det ser ut nu så kommer det inte bli färre dagar...

Min läkare ringde mig igår och sa något om att mina värden på mina vita blodkroppar har gått ner så mycket så att jag inte får vistas i folkgrupper eftersom som jag då är i stor risk för att så någon smittsam sjukdom (typ svinis?) och om jag av någon konstig anledning skulle få feber igen måste jag åka ner till akuten och göra....vad? Jag vet faktiskt inte riktigt, men jag får inte gå ut tills jag har tagit mina prover som jag ska göra på måndag.
Så som det ser ut nu får jag gå omkring och titta på the hills och äta annanas i några dagar till.
Hoppas inte att det blir för länge bara.
Jag har inte pratat med mina underverk på ganska länge (dock några samtal med frihetsgudinnan Sara och Lasse) och det känns som om det har varit lov eller nåt...
Jag är ju en kvinna som är "med i skvallret" så att säga, och jag gick in på universeums hemsida och såg att vi var en utav de bästa klasserna som tävlade! Nu vet ju inte jag hur många skolor som tävlade men ändå. Jag tycker att vi i 9C i kålltorpsskolan klappar oss själva på axeln och säger att vi har gjort ett bra jobb, trots att vi inte fick övernatt under en massa simmande och livsfarliga hajar!

Nu ska jag äta upp min annanas och njuta av livet ? :D

En efterlängtad puss

/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar