onsdag 11 november 2009

instängd i mitt hem

helloooo girl/boy?friends !

hahahaha åh jag såg reklamen för sodastream nyss ! hahahah den lilla killen skrämmer mig " min mamma kan trolla" hah han ser totally creepy ut !
jaja, kålltorpsskolan är numera ett känt fenomen, i gt, i radio, och i tv4 ikväll tror jag ;) och som jonatan sa, ofta någon kommer våga smaka på våra bakverk imorgon.
det ska iallafall bli kul imorgon :D jag är pepp !

btw så var jag typ hungrig förut idag, vilket jag inte varit på flera dagar så jag blev lycklig ! speciellt för att elsa åt pizza igår och lämnade massa. Perfa tänkte jag och värmde en liten pizza bit, och jag åt den! jag åt den faktiskt, men det ångrade jag ju efteråt :( jag mådde jätte illa..... bajs
men nu efter annidas super råd om pastapesto så ska jag äta det ikväll :D jag ser fram emot detta och jag tror bestämt att jag är hungrig :)) håll tummarna för mig.

over and out

/ pizza-ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar