måndag 9 november 2009

varm å trött

tjaah
Anni du behöver inte känna dig ensam jag lider med dig i de svåra tiderna. Själv har man 39,4 graders feber och ont i hela kroppen känns som jag är ganska så nära döden, har antagligen också fått svininfluensan, asså det är fy och skam att man inte ens kan lita på handsprit längre, vad tusan kan man då lita på?! Skulle vara ganska så typiskt om jag dog av svininfluensan eftersom jag i princip har handspritat mig 3 gånger om dagen sen den där jevla influensan kom till Svergie!!!!!!!!!!
Så jaa nu sitter jag här och knarkar isglass och vitaminer som min pappa tvingar i mig . Men nej jag tänker inte heller missa dansdag och universium och låång sovmorgon på fredag!
Nu ska jag gå och försöka göra något vettigt.
/ moaaa

2 kommentarer:

  1. haha stackars moa :( krya på dej (L) haha ville bara tala om för dej att jag ALDRIG har använt handsprit och ja e inte ens i närheten av sjuk :D ha! haha pusss julia duvett din stalker från göran haha xD

    SvaraRadera
  2. wow en kommentar det var längesen! :o
    hahah tack juli, jaja jag har kanske bara otur då:( pussaar (L) / moi

    SvaraRadera