måndag 23 november 2009

riverside motherfucker!

Håller med Päsan totalt. Det slutar inte regna. Det gör verkligen inte det. Men då kanske det inte regnar i december?!?! DÅ KANSKE DET SNÖAR?!?!!? Eller.....? Nej. Det här är Göteborg.

Mitt huvud är seriöst överhettat just nu. Alla franska tempusböjningar bara hoppar runt därinne, slår mig HÅRT om och om igen. Och min arm SMÄRTAR! Fy i helvete vad ont det gör. Åh. Nu fick jag syn på min säng. Det ska bli väldigt skönt att sova sen. Väldigt skönt.

Imorgon ska jag och PäxX ha våran hälsaredovisning som sagt! Det ska bli jätteroligt faktiskt!!! Man kommer känna sig så cool när man trycker på tangenterna och berättar från ett powerpoint precis som KJ.... hihihihi.

Nej nu fan. Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt.
/ Larsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar