söndag 29 november 2009

kwassa kwassa

åh, fjällrävisen!! puttinutti. jag såg en igår utanför ica. den var fin.
LUSSEBULLAR (L)
min mamma sa i exakt samma sekund som jag tänke "lussebulle" att hon skulle gå och köpa lussebullar. perfekt.
och så är det så att jag och sari inte börjar jobba förrän klockan två imån så jag chillar på det. dock fryser jag jevligt mycket och har tre tröjor på mig. jag och min syster har precis ätit bokstavskex och lekt med dom lite. och om en stund ska vi äta lite till, nämligen middag; vegschnitzel, rödris och sås, det var det vi åt på hasses land! muy bien (L)
yeee det var allt för mig, jag kanske återkommer senare!

possi /assar

P.S. för alla som har tråkigt precis som jag och inte har någon bok så har jag tipset! klicka på länken, det är halva (?) den opublicerade boken i twilight-serien, alltså första boken fast ur edwards synvinkel !! ganska bra faktiskt.

http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar