måndag 9 november 2009

Sjukling nr 1 igen!

Nothing's gonna change my world... looking trough a glass onion.. I AM THE WALRUS!

Hahhahahahaha, jag har skrattat hela dagen åt att alla är sjuka! Hahaha, åtta stycken i klassen hoho. Nej, det är synd om stackarna. Själv kommer jag inte ihåg så mycket ifrån söndagen, vilket mest var en dag i levande-död läge. :( . Men nu har jag gått på Ibumetin i typ tio timmar, så jag känner mig lite bättre. Jag slipper iallafall att nästan ramla så fort jag ställer mig upp. Jag tror att vi har svininfluensis allihopa faktiskt, alla har ju samtliga symptom; feber, yrsel, ont typ överallt, trötthet och typ rastlöshet? eller det kanske bara är jag som är det.
Mami kom förresten med en SOLO-tidning till mig idag, jag blev jätteglad hehe <3
Hahaha, och igår satte papi mig på hippie/blomkruke-kur. Detta är ett epitet jag vuxit upp med, men för er andra som aldrig erfarit detta går det ut på att äta och andas äckliga örter. Det främsta läkemedlet inom detta område är Kan-Jang. Särskilt blomkrukepillret. Fy, det är typ det äckligaste som finns, tar ALDRIG slut och innehåller typ alla örter och nyttiga grejer i världen. Akta er för det! Echinacea-piller är också äckliga.
oh, det ringer! .......... hahahahaha, det var pappa som skulle säga godnatt och uppmana mig att äta mina kan-jang piller, hahaha yeah right!
han uppmanade mig också att dricka hans egna hälsodrycker; varmt vatten med citron och honung (= helt okej faktiskt), och vinäger+vatten = INTE ALLS OKEJ! Blää, tänk vad man får stå ut med..

Sådär, nu har ni tagit detta och stoppat om det riktigt gosigt i er carebox!
c ya någon dag typ / Ali G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar