torsdag 12 november 2009

ett liv till salu?

wohohoho
idag var vi på universeum!!! vi vann inte den jevla framtidatävlingen, vi fick ett ära "heders" pris tack, tack, vi bockar och bugar, knixar och niger, tack för ingenting. Så som vi har jobbat för ingenting :( jaja vi hade iallafall roligt, eller hur allesamans?!
Efter åkte jag anni o pelle till stan och köpte en chai latte var, och sen hem igen. Fett ovärt egentligen. Men jaa vad gör man när man inte har något liv och svininfluensa.
Nu sitter jag och tittar på 10000 avsnitt av onee tree hill, ja jag är tönt, but I am so stuck!! första och tredje säsongen är lätt bäst!!
Imorgon ska jag nog orka kämpa mig igenom skolans första lektions-dag för min del, tagga!

Till sist känner jag för att vara lite snäll och ska därför reklamera min väns jässicas blogg, http://breiten.blogg.se/ Hon är ganska cool, ibland

Ps. OCH TILL MINA UNDERVERK!! jag har varit inne hur många gånger som helst å ingen har skrivit!!!! NI har sagt till MIG att vara aktiv och när jag blir de så slutar ni vara de inte okej?! lasse vad har hänt med dig, du brukar ju vara som en eldlåga med bloggandet :( DS

fåck off(L)

/ mosi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar