måndag 23 november 2009

sverige suger lady gagas snopp

YO
men serri! skolan! den dödar mig ............
hah vi har typ uppehåll här på bloggen när det är mycket i skolan för ingen orkar/har tid att skriva .
men jag har tid, för idag har jag inte gjort NÅGONTING...
vi fick sluta tidigare idag men jag å lasse stannade kvar å gjorde våra stödord till redovisningen som jag faktiskt ser fram emot:D det kommer bli ÅSUM, vi har massa coola effekter i våran power point <33 aja å sen stannade jag kvar ännu lite till å hängde med mina musikaliska vänner men sen var jag tvungen att gå hem. det regnade och blåste och var allmänt hemskt väder :( heja sverige
sen var det bara att börja plugga då. spanska och musik prov i morgon, vi älskar det (L) spanskan är typ svååååååååår! musiken är helt okej, den fattar man ändå.
aja efter imorgon är det C H I L L !
och snart är det prao å sen är det loooooooooov

men herre vad gör jag nu, det slutar alltid med att jag skriver här när jag ska skriva på min novell som FORTFARANDE inte är klar...

( jag tycker att .... är mycket användbart som ni ser)

kyss å smek
/ ..... ellen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar