måndag 9 november 2009

sjukling nr 3

här har vi ännu en sjukling ! jajjemänsan, ingen skola för mig heller :))) tror att det var 10 st i våran kära klass idag!
även jag har underbar feber och ont ÖVERALLT + att den j*vla förbannade hostan också är tillbaka.
det är väl 6/8 underverk som ligger hemma och lider nu tror jag.. egentligen så skulle vi kunna leka med varandra :D det hade väl varit något. Fast dock så har man ju ingen ork till någonting. Jag mår typ helt okej när jag ligger ner men så fort jag ställer mig upp så dör jag. hah nej men allt är typ suddigt. jätte läskig känsla..
åhhhhh jag orkar inte plugga matte heller, man får ju bara massa ont i huvudet av det..
tänk om det är svinis som vi har :O asso alla på HELA skolan är typ sjuka !

gud jag skriver helt osammanhängande och dåligt nu
jag ska sluta

hejdo från ellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar