söndag 29 november 2009

kyla och regn, omysighet och onöda. jag ska dricka te

(1. Ni som inte orkar med mer gnäll från min sida kan hoppa över första stycket och börja efter styckeindelningen. / Mvh Gnällis_94)

Förlåt att jag bara skriver när jag har något att klaga på eller när jag är hyper, but deal with it.
September, Oktober, November och antagligen December, Januari, Februari, Mars och lite April kommer vara så här som det är nu!!! Regnigt, kallt, mörkt, otrevligt. Jag tvivlar faktiskt på att våren ens kommer vara trevlig. "Nä tyvärr, det slår inte ut några knoppar i år, det är lite för kallt. Vänligen återkom nästa vår."
Wattafack?!
Plus att jag hade världens stördaste dröm inatt. Jag var typ agent och gömde mig överallt, och så hade jag en agentkompis som alltid baxade bilar även om vi hade en. Och så var det ett företag/mafia vi flydde från hela tiden. Upplösningen var i en kolonistuga i ett hippiekollektiv typ.
/care
Happ, det andra som jag ville säga/meddela var att jag från och med imån kommer att sluta med allt onödigt. Jag vet inte riktigt vad som kan vara onödigt men jag vet att det är bättre så. Det finns så mycket saker man kan leva utan, och härmed kommer jag anta mig utmaningen. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men det är värt att prova. Åh, nu är jag skitobbig.
Men jag har iallafall bestämt mig för att ta platsen på Öckerö Seglande gymnasie om jag nu otroligt nog skulle vara en av de fyrtiofyra som kommer in. Håll your thumbs hehe.
Men grejen är den att jag bara winar hela tiden. Gnäller liksom, det är ju också onödigt. Jag är bara onöjd med allt, typ det mänskliga livet. -.-

(2. Här kan ni börja /Mvh Gnällis_94)

Jajajaja, nu har jag babblat och det är typ två som har läst, men det är oki!!! Imån ska jag och Sari praoa på Kastanjebackens åldersomshem! Det ska bli jättetrevligt och dom verkade tycka om oss där. Hur kommer det sig att jag kan skriva så här långt på les blogg och inte på min jevla bokredovisning egentligen?? Jag har typ skrivit motsvarande ett A-4! Oki.
Sådärja, nu har jag väll skrivit av mig min bitterhet hehe. För övrigt sitter jag och kollar på ett gammalt skivomslag av Carola från 2003. Hahaha, hon är ganska fin hon.

POSSAR OCH KRAMAR / ni vet innerst inne. aka Gnällis_94

P.S. Larsi, jag hjälper gärna till med designen. Fan nu avslöjade jag mig. Jag som var så hemlig. Fast alla måste ju läsa hela bloggenförst för att fatta. Hehehe gnällis_94 kirrar läsare
<3



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar