onsdag 11 november 2009

jadå här kommer jag igen

wiho nu börjar jag sakta men säkert vinna över svinen inne i min kropp. Ingen feber längre men jag ser ut som rudolf men röda mulen.
Just nu sitter våran grann katt utanför vårt fönnster och knakar och tittar mig rätt in i ögonen, den skrämmer mig, jag har försökt skräma iväg den men det går inte, inte ens med taikwando!! ahh den tror typ att den bor här bara för att min syster tar in den hit hela tiden, hon älskar den, jag gillar den inte alls!!! AHH. ahah milla och anni den ser faktiskt ut som cpkatten i annis hus!!!
Jag börjar få panik för jag måste plugga, novelll!?!?!? när ska den vara inne lixsom har inte skrivit någonting typ.
Nu ska jag gå och äta totelini med fetaost al la moooa, hm ja det är underbart att ha fått tillbaka matlusten. fetaost är bäst, gud prisa fetosten, den kan man ha till allt! (L)
/ MOS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar