måndag 9 november 2009

sjukling nr 4

HA! Jag vinner över dig Moa, jag hade 39,6 grader feber igår! Just nu har typ halva Kålltorsskolan (om inte mer) svininfluensa. Känns bra, känns bra. Jag är inte riktigt vid liv, så ursäkta mig om jag skriver något konstigt eller osammanhängande. Jag är ungefär lika frisk som en... icke-nötkärna.
Linnea smsade mig hela dagen igår och oroade sig över min kroppstemperatur. Hon trodde stenhårt på att det var slut med mig.

Om två veckor ska vi vaccineras! Känns lite försent kanske. I alla fall för min del. Det måste väl ändå vara svininfluensan som härjar? Annars skulle ju inte så många bli sjuka på samma gång! Förkyldningar sprids väl inte så fort? Nu ska jag ropa på mina syskon så att dom kan komma och sköta om mig. Min bror gav mig faktiskt frukost på sängen imorse! Så snäll har han inte varit på länge.

Klart slut!! / Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar