tisdag 10 november 2009

Sjukdag 4, tillifriskningsdag 1

jag är bättre! och jag hoppas att mina flickor också är på bättringsvägen!!

åh, Big E, jag missade konversationen idag :( jag var för trött för att gå till datorn. men idag har jag iallfall kollat igen varenda dålig och bra talkshow som finns i världen, inklusive den sämsta i världshistorien; "Doctors". Hahahah, jag skrattar åt deras failblekta tänder.
för en stund sedan ringde eva-henrik och förklarade att det bara varit 3 pers i klassen idag nämligen, amanda, viktor och samuel! Herregud, svininfluensan plöjer! Men jag är glad ändå. Alltså det du sa häromdagen pelle, om att vi skulle kunna göra något allihopa eftersom vi ändå är sjuka, är ju faktiskt inte en sån dum idé! Vi skulle kunna dricka te och ha varsitt family-pack med toalettpappersrullar och sedan kunde alla somna av utmattning i en hög i ellens källare. Perfekt! Nej, det är bara jag som har tråkigt ................. !!!!

sådärja, nu har jag skrivit av mig lite! nu kan jag spela lite sims 1 "on holiday", skriva novell och läsa "of mice and men" (den börjar ju förresten bli ganska bra nu!)

Puuuusss / Anniiida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar