tisdag 17 november 2009

Första dagen i skolan efter att svinis härjat!!

Åh, det har varit en ganska trevlig dag idag må jag säga! Om något lite tråkig, men allt är ju tråkigt så..

För det första måste jag visa er det här!!!!!!! Det är asballt och det funkar faktiskt:
1. Logga in på Facebook (ssynd julia!!)
2. Gör det här (på piltangenter); Tryck Upp, Upp, Ner, Ner, Vänster, Höger, Vänster, Höger, B,A, Enter, Upp, Ner på tångentbordet bara, liksom rakt upp och ned och så kommer det upp massa balla saker!!!
3. Tyck att det är häftigt
4. Skratta lite för dig själv
5. Le nöjt (som en proffesor efter ett lyckat experiment ca.) och logga sedan ut för att ta bort grejerna.

Sådärja! Det var dagens roliga, men nu kommer dagens snälla;

Dagens snälla utfördes av Matilda Hermander vid åttatiden i morse. Hon kom fram till mig med ett litet leende på läpparna och sa;"Jag har en present till dig!" Först blev jag lite rädd och ryggade bakåt lite men sedan såg jag i hennes ögon att hon menade väl. Och sedan fiskade hon i väskan lite och fick upp en mörkblå basker! En mörkblå basker som jag har önskat mig så länge! Och den var till mig! Jag blev überglad och lite rörd.
Tack milla (eller skall jag säga schimpanzi?!) för omtanken / Mvh En tjej med en fin basker

Jahapp, själv sitter jag här och äter småscones och dricker juice = typ det godaste som finns?! Jag väntar på att klockan skall bli halv 6 så att jag kan pallra mig iväg till bussen och träffa de andra på vasaplatsen (och hoppas på en liiten fika på java kanske) för att vandra vidare till öppet hus på Schillerska Gymnasiet!
Muy bien para oss! Apropå (hur stavar man den där jävla frasen?!?!) spanska så lyssnade jag faktiskt på vår kära ann idag!! mycket bra, mycket bra...

sådär nu blir texten alldeles för lång men det är fintÄNDÅ!
PUSS / A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar