fredag 13 november 2009

hej jag är från kålltorpsskolan !

ja förlåt mig, jag vet att jag har varit sjuk ett tag nu och ÄNDÅ har jag inte skrivit här. Jag vet inte vad som har flugit i mig!
jag hade planerat att skriva idag men tiden bara sprang iväg, jag vet inte vad som hände. Jag tog en härlig promenad till mammas jobb och kollade på lite kläder och väskor och åt med mamma. mysigt. sen när jag kom hem så somnade jag! det var skönt :))))
jag antar att det är ganska säkert att det faktiskt ÄR svininfluensan som vi alla har haft, men jag vill fortfarande testa mig och se om det är verkligen är så. ganska coolt är det ju faktiskt om vi har haft det ;)
åh mina vänner sitter hemma hos haj och har det kul och skriver massa cp saker till mig på facebook. och här sitter jag i min soffa. ensam ( mina päron är här) och men en jävla te kopp. jag tycker inte ens om te! te är varmt vatten. vatten smakar ingenting. jag tycker synd om mig själv. jag är fortfarande lite sjuk, på bättringsvägen som tur är och jag ska spela sm imorgon (Y) underbart ! men jag ska kämpa och vi ska ta oss till steg 3!

haha jag älskar att kålltorpsskolan är känd. om man säger att man går på kålltorpsskolan är den första reaktionen på folk att långsamt backa bakåt.
haha som på universeum ungefär
Random kille: eh är det inte eran skola som har fått stänga för att alla är sjuka?
Sjuka underverk: *HOSTAR* heheheheh vi har inte stängt skolan men många är sjuka ja..
Random kille: jaha .. *backar lite*
Underverk: Men vi är inte sjuka !!! vill du smaka en brownie?
Random kille: eh, nejtack ...

hah toppen. åh jag vet att när jag slutar skriva här så måste jag gå ner i källaren, leta rätt på en stooooor madrass, pumpa upp madrassen, kolla om den funkar, packa ner madrassen och sen packa resten av sakerna tills imorgon... åh -.-

åh det är asstört jag har typ inte haft kroppskontakt med någon på jäääättelänge ! jag kommer inte ihåg när jag kramade någon sist. lite deprimerande :( jag gillar att kramas!
mina föräldrar är helt säkra på att jag har haft svinis och att jag smittar! så jag ska helst inte umgås bland levande varelser;) och om jag måste lämna huset ska jag ha 2000kg kläder på mig och en halsduk runt halsen som jag kan andas mina smittbaciller på ! men hey det funkar för mig! bara jag får umgås med nån.
okej ofta nån läser såhär långt i inlägget men jag har lite mer att prata om. hah nu när jag har varit sjuk så har det ju blivit endel tv tittande måste jag erkänna och jag börjar kunna ordningen på programmen nu. Några program som har följts denna vecka är; Biggest Loser - hah jag älskar det! gråter tillochmed en skvätt då och då. Project Runway, Hell´s Kitchen, Ghost Whisperer, ONE TREE HILL - såklart. och favoriten How I Met Your Mother - åh det är underbart! hehehhe

nä fy, nu måste jag faktiskt fixa madrassen och packa.... villintevillintevillinte

jag ursäktar mitt über långa inlägg

/ E L L E N

1 kommentar: