söndag 15 november 2009

party lördag

Åh vad glad jag blev när jag såg att Jållan skrivit ett inlägg, nu vet man att hon i alla fall lever(L) Hoppas det går bra hos läkarn på måndag och att du kommer till skolan nästa vecka!! har inte pratat med dig på en vecka:( Inte kul.

Idag har jag inte gjort någonting jag har i princip bara suttit vid datorn. Fast på kvällen var jag hos Lasse, hasse å misse också. Vi åkte till stan och skulle fika tänkte vi, men nää så blev det icke. Först gick vi till vasa men om vi skulle fika där var vi tvungna att sitta i ett annat fult litet rum med hårda stolar, som dessutom redan var fullt, bara för att vi var under 18. Det tolererade inte vi! Så vi gick där ifrån, sen gick vi i evigheter i det regniga regnet till cafe tintin, men nähä det var hel fullt. Så jaha, då åkte vi hem. Lyckat. Så nu har jag tittat på en film med min kära far, den hette någonting med Eric, jag kommer inte riktigt ihåg. Den var ganska chill.
Fresten älskar jag spotify, eftersom jag är lite efter i den moderniserade världen har inte fått det föränn nu. Jag är cool.

Nu ska jag sova kanske, eller titta på one tree hill
Jag tror det blir det senare alternativet.
Poss
/ moa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar