söndag 15 november 2009

jag vet en tjej som aldrig varit såhär trött

jag är så tröttt............ varför är jag vaken? ........... jag vet inte.... . nu sover jaggg...... wäää
jag, ska, försöka, hålla, mig, vaken...........
Jag är precis hemkomen från jävla Färjelanda (för övrigt det tråkigaste stället i hela världen. Jag ska skapa en dokusåpa när jag blir stor som ska heta "ännu en solskensmorgon i färjelanda"), som tror det eller ej har tillräckligt mycket folk för att få ihop till ett handbollslag. som vi förlorade emot :( Happ, så vi förlorade mot färjelanda + övriga återstående lagen som närvarade vid Ungdoms-SM i Färjelanda. Det sög. Men vi hade kul typ.
Så nu sitter jag alltså här i sviterna efter att ha spelat tre matcher med svinis, och funderar på om jag ska pallra mig till skolan imån eller inte. Jag tror serri att jag stannar hemma och sover och pluggar, jag mår inte alls bra.
NU VET NI DET / CARE !!!!!!!!!!!
Imogen Heap har en otroligt utvilande/sövande röst, "Hide and Seek" är väldigt bra.
Åh, apropå musik! Jag fixar spotify åt alla som inte har! Jag kirrar det ska du se. Jag tycker att jag är ganska bra faktiskt.
Sedan tänkte jag slänga in ett till låttips; Golden Brown av The Strangles - muy bien! Faktiskt ett tips från vår kära vän Anton Edvardson.
Sådärja, nu har jag skrivit av mig lite. Nu skall jag återgå till att plugga/deppa över matten/hemkunskapen. Och btw, jag är inte en fuskis, så det är inte pga. våra jobbiga prov imån som jag stannar hemma. Tro det eller ej. :)

pusssssssss / Ali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar