måndag 30 november 2009

I don't think I quite know

Ja jävlars. Här har vi en hard work worker. 8-16. Med typ en kvarts rast. Men jag är pro på ALLT som har att göra med red curry, nudlar, pasta, göra fina, runda rishalvklot, mackor och nachotallrikar nu. Och dessutom är jag bra på att säga "smaklig måltid" med en trevlig stämma. Och alla är helt galna och asparty som jobbar där också, ehehe! Så det är chill. Jag gillar läget. Och imorgon börjar jag trots allt vid 9. SOVMORGON!
Jag somnade i alla fall direkt när jag kom hem. Jag var så trött. Nu vet jag hur det är att vara vuxen.
Det var fantastiskt trevligt att Hasse, Pelle, Mitzy och Mosen kom och hälsade på! Det gjorde min dag utmärkt. Jag blev så lycklig, hihi. Man känner sig så otroligt liten och ensam när man är bland massa vuxna och inte bland någon som man känner sig riktigt trygg bland.

Imorgon är det första december. Det är ju helt sjukt? Jag blir helt rädd när jag tänker på tiden som bara springer iväg. Jag blir nostalgisk typ. Ussch!

Nu ska jag fortsätta läsa Boktjuven! Alla som inte har läst den - LÄS DEN! Det är seriöst den bästa boken nånsin. Jag gav upp ett tag, för det krävs uppmärksamhet av läsaren för att ta sig igenom den, men det är det värt. Läs den. Den är vacker och sorglig. Och bezt.

Puss gonatt / Er Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar