söndag 8 november 2009

David Guetta ft. Ali in tha HOUSE

SHOOOO BREEEES !

jag mår så sjukt dåligt. jag är helt säker på att det är svininfluensajeveln. jag är helt borta och inte alls närvarande, har typ elchocker i huvudet och otroligt ont i halsen. plus att man kan steka ägg på min panna så antagligen har jag feber.
det här suger
jag ska sluta klaga. jag har somsagt tagit farväl av bdb och skriver av mig lite här istället. nej, inte lite, jag ska skriva MYCKET! jag ska få igång den här bloggen igen om jag så ska ha svinis i ett par månader. nej, serri så mycket tänker jag faktiskt inte offra!! det är ett hélvéte.
happ, så jag kommer antagligen inte till skolan imån, men jag tänker aldrig missa dansdagen eller universeum!
så, nu måste jag dra, men p.s. David Guetta är bézt och Ulrik med <3<3<3
pussssi / Ali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar