onsdag 18 november 2009

ont på tungan

hejhallå !
här ligger jag i min säng och kollar på grey´s anatomy och har det underbart härligt :)
OCH efter grey´s är det so you think you can dance! det kan ju inte bli bättre.
Åh vi fick den underbara nyheten idag på träningen att a-pojkarna har match kl 7 VARJE onsdag. det betyder alltså att VARJE ondsdagsträning kommer det sitta 100 pers och titta på -.- underbart eftersom att vi är så bra åså.
gah jag har en blåsa på min tunga :( den gör inte så ont men den är irriterande ! jag känner den hela tiden och jag kan inte göra något åt den! ajajaj

okej jag måste bara tillägga att supersnällasilversara och stålHenrik låter som en underbar julkalender?!?! jag älskade det när de gick på tv ju:) det kommer ju vara bättre än förra årets iallfall ! det är ju en sak som är säker. jag ser fram emot det!

okej typ sämsta inlägget på länge men ta det bara !

/ Ellennnnn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar